Zamówienia
Zamówienia:
Wszystkie sprzedawane towary w naszym sklepie internetowym, wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub na życzenie Klienta kurierem.
Koszt wysyłki towaru na terenie Polski jest automatycznie doliczany do składanego zamówienia.
Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 48 h., od poniedziałku do piątku, po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym sklepu. Wszystkie przesyłki wysyłamy priorytetem.
Płatności prosimy dokonywać na konto w MultiBanku: 40 1140 2017 0000 4402 0438 7239
Koszt dostawy:
WAGA |
PACZKA PRIORYTETOWA
(Poczta Polska) |
PACZKA POBRANIOWA
(Poczta Polska) |
0,5 kg |
8,00 PLN | 17,50 PLN |
0,5 - 1 kg |
12,00 PLN | 19,00 PLN |
1- 2 kg |
14,00 PLN | 21,00 PLN |
2 - 4 kg |
15,00 PLN | 23,50 PLN |
4 - 5 kg |
16,00 PLN | 23,50 PLN |
5 - 6 kg |
18,00 PLN | 32,00 PLN |
6 - 10 kg |
20,50 PLN | 32,00 PLN |
10 - 15 kg |
25,00 PLN | 37,00 PLN |
15 - 20 kg |
35,00 PLN | 49,00 PLN |
20 - 30 kg |
43,00 PLN | 61,50 PLN |
Deklarowany przez przewoźnika czas dostawy paczek priorytetowych wynosi 2-3 dni robocze. Czas ten w wyjątkowych sytuacjach (np. w okresie przedświątecznym) może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu www.marynistyka-dekoracje.pl
Zamówienia przekraczające kwotę 400 zł dostarczamy GRATIS!
Zwroty i reklamacje:
REKLAMACJE
Prosimy zawsze sprawdzić przy listonoszu/kurierze, czy paczka nie ma widocznych zewnętrznych uszkodzeń, ponieważ za zniszczenia powstałe przy przewozie odpowiada przewoźnik i to u przewoźnika należy w takim przypadku reklamować przesyłkę.
Jeśli towar ma wady fabryczne, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny. W ciągu 10 dni od daty zgłoszenia reklamacji rozpatrzymy jej zasadność. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana klientowi na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail.
ZWROTY
Zgodnie z wymogami ustawy "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" z dnia 02/03/2000 kupujący może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty dostawy.
Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym i posiadać oryginalne opakowanie.
Koszt zwrotu produktów pokrywa kupujący.
Nie odbieramy zwrotów wysłanych przesyłką pobraniową.
Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zostaną wpłacone na konto podane przez klienta.
Jeżeli masz pytania lub wątpliwości dotyczące naszej oferty skontaktuj się z nami:
Centrum Keja
Słowiańska 1
76-212 Rowy
tel. 0 603 607 707
tel. 0 888 722 081
GG: 3009341
MultiBank: 40 1140 2017 0000 4402 0438 7239